niedziela, 28 lutego 2016

Salony maturzystów

Jako tegoroczna maturzysta wybrałam się na XXV Międzynarodowy Salon Edukacji "Perspektywy 2016". Jak co roku odbyły się one w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki.Moim marzeniem są studia na kierunku architektury krajobrazu bądź gospodarki przestrzennej. Zanim pojechałam tam nie wiedziałam dokładnie gdzie chciałabym studiować, a teraz już wiem. Zainteresował mnie bardzo Uniwersytet we Wrocławiu. Jeśli nie wiecie czym są targi szkół, to zacznijmy od początku.

Czym są "Perspektywy"?
Są to targi i warsztaty dla gimnazjalistów, uczniów szkół średnich oraz studentów, którzy chcą zaplanować swoją przyszłość. Podczas "Perspektyw", mają szanse na  przygotowanie się z ekspertami do egzaminów, uczestnictwa w wykładach na temat egzaminów maturalnych z poszczególnych przedmiotów, a także do ćwiczenia umiejętności przydatnych w wymarzonej pracy.

I co dalej zrobić kiedy już się tam znajdziemy?
Ja zaczęłam od poszukiwania uczelni, które mnie interesowały i w swojej ofercie miały kierunki interesujące mnie. Jeśli wiesz co chcesz robić nie warto zatrzymywać się przy stoiskach uczelni, które nie posiadają kierunku który Cię interesuje. Warto poświęcić czas i uwagę na to czego chcesz, dowiesz się wszystkiego o warunkach rekrutacji i warunkach studiowania.

Czemu akurat Uniwersytet we Wrocławiu?
Po pierwsze architektura krajobrazu, która podobno jest tam najlepsza. Po drugie zachęciła mnie możliwość rocznej wymiany z Chinami, dzięki której będę mogła zdobyć nie tylko polski dyplom ale też chiński. Po trzecie miasto, które jest piękne i ma swój urokliwy charakter.

A Wy co chcecie robić w przyszłości? A może już studiujecie i chcecie opowiedzieć jakie jest życie studenta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz